Une rêve qui devient réalité! - Reisverslag uit Ardentes, Frankrijk van ineke et jean-françois cornet - WaarBenJij.nu Une rêve qui devient réalité! - Reisverslag uit Ardentes, Frankrijk van ineke et jean-françois cornet - WaarBenJij.nu

Une rêve qui devient réalité!

Blijf op de hoogte en volg ineke et jean-françois

05 Maart 2014 | Frankrijk, Ardentes

Encore 47 jours...... on les compte. Les beaux jours sont arrivés et ça fait rêver encore plus.
Notre matériel est au point, les cartes aussi.
Tonton Polo nous a aidé de faire un badge imperméable pour Lily. Voir photos. Il a fait nos sacoches de bas pour Lily aussi en bien d'autres materiel. Merci Tonton Polo!!!!

On a eu un peu peur il y a deux semaines quand Lily boitait mais elle va bien maintenant.

Nog 47 dagen, we tellen af! Met het zonnetje van vandaag hebben we er nog meer zin in!
Ons materiaal is toppie en ook onze kaarten zijn ok. Een vriend heeft ons geholpen met tassen voor Lily en "dekzeil" erover.
Twee weken geleden liep Lily mank tot onze grote schrik maar ze galllopeerde erop los toen ze met onze twee andere paarden uitgebroken was; geen probleem dus meer.

Still 47 days to go, we can't wait. Everything is ok: maps, horses, matériels... with help of a frien tonton Polo. Two weeks ago our mule was not walking good but that is ok now...:)!

• 05 Maart 2014 - 19:17

Ciska:

Leuk hoor mam, lekker gneit en van de voorbereidingen! En wat goed dat je dit zelf allemaal hebt op kunnen starten met internet ;)

• 13 Maart 2014 - 14:42

Bets:

Goed bezig zussie!! Geniet van alles en wij zullen genieten van de reisverslagen.... Liefs

• 13 Maart 2014 - 21:00

Helen:

Yippie, heb email ontvangen. Klinkt allemaal heel georganizeerd. Nu de hoefeizers nog, als de hoefsmit maar op tijd komt! kijk erg naar de berichtjes uit, en we komen jullie ergens bezoeken met onze camper (als dat mag) xxx

• 25 April 2014 - 21:50

les ficelles sont indispensables en rando ! et bleu faut dire que c'est une belle couleur. plein de bisous à vous 4 le soleil sera de retour le 08 mai
    christine et jean-claude