J - 1 !!!!! - Reisverslag uit Ardentes, Frankrijk van ineke et jean-françois cornet - WaarBenJij.nu J - 1 !!!!! - Reisverslag uit Ardentes, Frankrijk van ineke et jean-françois cornet - WaarBenJij.nu

J - 1 !!!!!

Blijf op de hoogte en volg ineke et jean-françois

19 April 2014 | Frankrijk, Ardentes

Nog een dag: we zijn er bijna klaar. Liggen wakker vanaf 4 uur en bedenken of we niets vergeten hebben....
De paarden en Lily zijn ingereden van de week(wij ook trouwens :) ). Elke dag twee uur te paard, het was heerlijk weer ervoor.
Vandaag auto en van van twee vrienden richting Benavent brengen, zodat zij na een week met ons meegereden te zijn, weer terug naar huis kunnen.
Morgen om 9 uur hopen we met onze paarden en Lily door het hek te lopen en aan ons avontuur te beginnen!

Encore une journee!, Reveille depuis 4 heures, on tourne en rond: Rien oublie? Quoi a faire encore?
Cette semaine tous les jours on a monte nos chevaux et emmener Lily en main. Le temps etait superbe; on a vu plusieurs fois des animaux: biches et chreveuils.
Aujourd'hui on emmenent voiture et van des amis qui nous accompagnent pendant une semaine a Benavent , pour qu'ils peuvent retourner apres.
Demain 9 heures c'est le depart!

One day left before we take off!
Awake early a lot of thoughts keep us busy; did we thought about everything?
Today we take car and van from two friends that come allong with us the first week , to Benavent, after that we celebratie birthday of Ciska!
The horses are ready,we took them every day for two jours in the forest
Tomorrow at 9 o'clock we begin our adventure!

• 19 April 2014 - 09:17

Keetie:

Jaaaaaaa het is bijna zover!!! Jullie droomreis waar jullie zo lang naar uitgekeken hebben:-) Geniet, geniet en geniet is hetgeen wat ik wil zeggen. Dikke kus

• 19 April 2014 - 09:28

Jelle:

Wat spannend! Heel veel plezier! Goede reis en inderdaad zoals Keetie zegt: geniet ervan en van elkaar!

• 19 April 2014 - 11:10

De Vos Family:

Johnny en Ineke eindelijk is het zover na alle voorberijdigen, te paard.
    We gaan jullie volgen, heel veel succes en genieten.
    Groetjes Jorn, Margie en Sierd.

• 19 April 2014 - 11:22

Bets:

heerlijk voor jullie! het avontuur kan beginnen... Heel veel plezier en geniet er volop van. Liefs

• 19 April 2014 - 15:22

Inge:

Eindelijk.....nog 1 nachtje slapen en dan begint het grote avontuur. Heeel veeeel plezier en geniet er samen van! Xx Inge

• 19 April 2014 - 16:36

Joke De Gruijter:

Ineke en Jean-Francois heel veel plezier, geniet ervan.
    Liefs Joke

• 20 April 2014 - 10:04

Paulien En Bert:

Eindelijk is het zover!! Geniet, geniet en vooral dat. Moge de zon met jullie zijn en mens en dier in harmonie baden in Frankrijks pracht.

Goede reis,

Paulien en Bert